Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
SİGARA ZAMMI TEMMUZ 2024: Bir sigara grubu zamma indirim yaptı… Sigara fiyatları ne kadar oldu?
Sigaraya zam kamuoyunun gündeminde yer alırken bir sigara grubu yaptığı 8 ile 10 TL civarında…
Japonya’dan iklim değişikliğiyle mücadele için 1 milyar dolarlık destek
Japonya, "düşük gelirli ve kırılgan ülkelerin" iklim değişikliğiyle mücadelesi için Asya Kalkınma Bankası (ADB) fonuna…
Kıymetli madenlerden sonra uranyum da blokzincirine taşındı
Gerçek dünyada erişilebilen ve içsel değeri olan menkul kıymetlerin, gayrimenkul varlıklarının, altın ve gümüş gibi…
Fed’den haziranda faiz indirimi gelir mi? Olasılık düşüyor
ABD Merkez Bankası'nın (Fed) haziran ayında faiz indirimine başlaması ihtimali geriledi. Piyasada artan hareketliliğin bu…